About
Η ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ είναι μια ιστοσελίδα αγροτικής ενημέρωσης, που αποτελεί τη διαδικτυακή συνέχεια της καταξιωμένης εκπομπής "Θεσσαλική Γη" του καναλιού ASTRA TV, την οποία παρουσιάζει ο έμπειρος δημοσιογράφος Χρήστος Αθανασιάδης, με ισχυρή παρουσία στον αγροτικό χώρο της Θεσσαλίας.
Παρουσιάζει αγροτικά νέα, ειδήσεις, ρεπορτάζ και αναλύσεις για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, με επίκεντρο τον Θεσσαλικό κάμπο και εμβέλεια σε όλη την Ελλάδα.
Κατασκευή Ειδησεογραφικής Ιστοσελίδας











Υπηρεσίες:
Branding, Κατασκευή Website, UI/UX Design
Τύπος Επιχείρησης:
Ενημερωτικό Website, Ιστοσελίδα Αγροτικών Ειδήσεων
DiscoverDesignCreateInnovate
Η προσέγγισή μας
Η κατασκευή ειδησεογραφικής ιστοσελίδας Θεσσαλική Γη υλοποιήθηκε μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας WordPress με responsive design, με στόχο τη δημιουργία ενός φιλικού και λειτουργικού περιβάλλοντος διαχείρισης και σύνταξης για τον αρθρογράφο. Η κατηγοριοποίηση των άρθρων έγινε με διακριτό τρόπο, βασισμένη στο περιεχόμενο και τις θεματικές ενότητες, εξασφαλίζοντας εύκολη πλοήγηση για τον αναγνώστη και άμεση πρόσβαση στα άρθρα που τον ενδιαφέρουν. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διάρθρωση των άρθρων, για μια ευχάριστη εμπειρία ανάγνωσης.
Παράλληλα, για τη δημιουργία της ιστοσελίδας ειδήσεων οριοθετήσαμε ειδικούς χώρους για τα διαφημιστικά banners των χορηγών του ιστότοπου, ενσωματώνοντας επίσης την ομώνυμη YouTube playlist "ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ TV", με επεισόδια της τηλεοπτικής εκπομπής που προβάλλεται στο κανάλι ASTRA TV. Σημαντικό στοιχείο της υλοποίησης ήταν η εφαρμογή αυτόματης δημοσίευσης των άρθρων στη σελίδα Facebook, διευκολύνοντας έτσι τη συνεχή ενημέρωση του κοινού της σελίδας. Στο κομμάτι του branding, έπρεπε αρχικά να σεβαστούμε το προηγούμενο σήμα ενώ αντλήσαμε έμπνευση από τα στοιχεία της φύσης και του αγροτικού τοπίου, δημιουργώντας μια αισθητική που συνδέεται άμεσα με το περιεχόμενο του website "Θεσσαλική Γη".

Χρωματική Παλέτα









AUTO POST
Αυτόματη κοινοποίηση άρθρων στο Facebook
Υλοποίηση αυτοματοποίησης για την άμεση κοινοποίηση κάθε νέου άρθρου που δημοσιοποιείται στον ιστότοπο "Θεσσαλική Γη", στη σελίδα Facebook του αρθρογράφου.
Σημαντική μείωση του φόρτου εργασίας του αρθρογράφου, με την εξάλειψη της ανάγκης για χειροκίνητες αναδημοσιεύσεις.
Δυναμική προώθηση του περιεχομένου, διατηρώντας το κοινό της σελίδας Facebook διαρκώς ενημερωμένο.
BRANDING
Εταιρική ταυτότητα
Δημιουργία λογοτύπου
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της ταυτότητας της εκπομπής "Θεσσαλική Γη", δημιουργήθηκε ένα νέο λογότυπο με φρέσκια οπτική. Κεντρικό στοιχείο του είναι ο χάρτης της Θεσσαλίας, ο οποίος ενσωματώθηκε για να ενισχύσει την τοπική ταυτότητα του εγχειρήματος.
Χρωματική παλέτα
Αντλήθηκε έμπνευση από τη φύση και το γεωργικό τοπίο, με το γαλάζιο του ουρανού, το πράσινο του κάμπου και το κρεμ του σταχιού να κυριαρχούν.